Каріна Щеголіхіна

Каріна Щеголіхіна – педагог естрадного та джазового вокалу.

Напрямки: джаз, блюз, соул, фанк, world music, диско, поп.

Освіта: Вечірня музична школа №1 ім. К. Г. Стеценка, напрям – джазовий вокал, викладач – Аніко Долідзе. Відвідування вокальних воркшопів та майстер-класів – Estill voice training, Bob Stoloff master class, Kiev sound space фестиваль звукотерапiї та ін. Приватне навчання вокалу у викладача КІМ iм.Глієра Олесi Небоги, музичній теорії та ансамблевій взаємодії – у Олексія Боголюбова, основам джазової гармонії – у Станіслава Чумакова. Самоосвiта за допомогою навчальних посібників передових учбових закладів сьогодення, а саме: “The contemporary singer” Anne Peckham, “Jazz vocal improvisation” Mili Bermejo, “The jazz singer’s guidebook” David Berlman, “Hear it and sing it” Judy Niemack, Estill voice training workbook, “Scat” Bob Stoloff та багато iнших.

Учасниця колективів: джаз-бенд “Tompsons Band” (2012 р. – до сьогодні), дует “Луна-Луна” (2014-2015 рр.), вокальний ансамбль Анiко Долідзе у вечірній музичній школі №1 ім. К. Г. Стеценка.

Сценічний досвід: концертна діяльність, починаючи з дитинства (лід.вокал у вокально-інструментальному ансамблі Палацу піонерів, м.Черкаси) і до сьогодні (понад 600 концертів на українських сценах та за кордоном з джаз-бендом “Tompsons band”), участь у фестивалях “Ретро-круїз”, “Mood to swing”, “Кураж базар” та ін.

У заняттях з учнями використовує синтез інструментів для розкриття голосу:

– підготовка і звільнення тіла та вокального апарату від напруження;
– тренування витривалості дихання;
– покращення вимови та дикції за допомогою скоромовок та артикуляційних розспівувань;
– розігрівання голосу за допомогою вокальних вправ;
– навчання основам музичної грамоти;
– заняття ритмікою за методиками konokol, Bob Stoloff та ін.;
– заняття вокальною імпровізацією;
– пояснення процесу співу за допомогою анатомічної моделі вокального апарату;
– робота з обраною учнем піснею (або, за бажанням, запропонованою викладачем) – аналіз емоційної та мелодійної складових, використаних вокальних прийомів та штрихів, “проживання пісні”;
– навчання основам сценічної поведінки.